lördag 9 maj 2009

Onödig information

Idag har jag velat dansa till Jumper, kasta kuddar, skratta och pilla in lakritsbitar i någons näsa, men någon var inte här. Dagdrömmen har dock hållit humöret uppe under dagen, som kanske måste gå till historien som en av mina mest kreativa arbetsdagar någonsin.

Om det hade funnits en "gilla"knapp här hade jag tryckt på den själv! Jag saknar fejjans funktioner ute i den verkliga världen. All kommunikation förenklas så totalt, jag slipper tänka på vad jag skall säga, eller om jag skall säga något alls, allt löser sig med ett enkelt knapptryck.

Dags för sömn. Tummen upp för mig!

Dagens ord: Härlig.

Dagens låt: "Yeah yeah wow wow" med Martin Svensson.

Jag har inga mellanlägen, det är antingen eller och det kan svänga snabbt. Jag överrumplar fortfarande mig själv ibland med mitt lynne.

Inga kommentarer: