måndag 23 februari 2009

Litenhet och gnäll.

Jag bygger min värld av mina ord, på olika sätt och på olika nivåer.

Det händer att något skrivet arbete ska inlämnas innan ett visst datum.

En deadline är satt för den där boken som jag aldrig kan bestämma mig för huruvida den ska nå allmänheten eller inte.

Ibland kan det även vara bra att veta vad som går hem att säga. Eller vad jag vill säga. Eller åtminstone vad jag inte vill säga.

Då är det ju självaste fan vad stressande det är dagar som nu då jag är blank. Det känns som att jag tappat orden. Under dagen har jag försökt tvinga ur mig ord och då det inte har gått så har jag försökt tvinga fram ett svar på vad för emotionellt skitläge jag är i. Det har gått runt i cirklar kan jag nu konstatera.

Dagens låt: "Söndagmåndagsång" med Thåström.

Dagens ord: Frustrerad.

Inga kommentarer: