söndag 28 december 2008

The Quiz

Jag fick en gång låten "The Quiz" med Hello Saferide uppspelad för mig, med en alldeles fantastiskt personlog touch. Kanske valde jag att tolka den lite väl personligt, men jag har hur som helst svaren till den nu. Eller, jag svarade väl för något år sedan. Jag uttalade dem aldrig bara.

Would you freak out if I said I liked you? -Eh, nej! Jag ser gärna att du säger att du älskar mig dagligen. I mitt öra.

Do you walk the line? -Hela tiden.

Is your iq higher than tour neighbours? -Jag hoppas verkligen så!

Is it very much higher than mine? -Verkligen inte. Jag har aldrig känt mig så utmanad av någon. Någonsin!

Can you sleep when i grine my teeth? -Ja. Men... snälla fortsätt med att köpa snarkplåster... I alla fall under en invänjningsperiod.

Do you look away if I slob when I eat? -Ja, av respekt mer än av obehag.

Will you let me be myself? -Det är förutsättningen.

Can you at all times wear socks, because I´m still scared of feet? -Ja då, då slipper jag måla tånaglarna och hålla på så mycket också.

And if I fall, would you pick me up? -Alltid!

Do you talk in the middle of Seinfeld? -Ja... Jag pratar först och tänker sedan. Det blir ganska mycket prat.

Do you read more than two books a month? -Oh ja. Alldeles för mycket mer än så.

Do you get rasist and sexist when you had a few? -Aldrig rasistisk. Jag kanske däremot objektifierar dig lite mindre smidigt än vanligt.

Is it fine if I make more money than you? -Men verkligen. Jag vet inte hur de som får ut mindre pengar varje månad överlever alls faktiskt.

Have you slept with any people I work with? -Nej... Faktiskt inte.

Is it anyone you´d rather wish I´d be? -Verkligen inte. Du har ju lyckats med det omöjliga.

Do you still keep pictures from old girlfriends? -Ja.

Are they prettier than me? -Inte någonstans!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag älskar dig /L

Sliten Kommentar sa...

Och jag älskar dig.