söndag 19 april 2009

Nytänk..?

Det är svårt och det sitter tydligen väldigt långt inne.
Jag känner nytt, känner annat.
Känslor som jag har svårt att måla med.
Ord och färg... De är svårnådda just nu.

Musiken min passar inte heller för stunden...

Musiktips någon?? Maila gärna, väldigt gärna till adressen här bredvid, alternativt lägg till en kommentar. Vismusik, singer/songwriter, helst svenskt brukar föredras... Men du kanske vågar dig på att överraska mig?

Dagens ord: Lyckoblå.

Dagens låt: "När sommaren kommer" med Lars Winnerbäck.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hemma hos mig snurrar det mycket Idde Scultz just nu. Hjärtat fullt är en jättebra skiva, tycker jag. Om du spotifyar rekaomenderar jag sökningen "idde+"
Annars är ju Stefan Sundström alltid bra. Lars Demian har gjort mycket hörvärt och Carl Johan Vallgrens tidiga skivor är små mästerverk.
I annat fall kan man alltid hänfalla till att lyssna på cardigans.
Var det några nyheter?
Kram

Sliten Kommentar sa...

Tack, vad fint av dig :)
Anna & Idde älskar jag... "Chaufför" har varit en favorit ett bra tag nu. Nyheterna är Vallgren och Demian, dem har jag aldrig lyssnat in mig på. Dags nu! Nyfiken.. mkt nyfiken! :)

Tack & Kram!