tisdag 22 september 2009

Ta det lite enkelt.

Att en ändrad synvinkel kan göra så mycket. Då jag för några inlägg sedan skrev att alla vägar från nu skulle vara nya hade jag ingen aning om hur rätt jag hade.

Nu vet jag.

Inom mig dunkar blodet varmt. Livet rusar, jag är rädd, men helt utan självömkan och nästintill utan sorg.

Jag brukar alltid gå helt in i mig för att hitta ut. Nu prövar jag för första gången att göra tvärtom. Jag kliver ut för att helt nå in. Om det fortsätter att ta mig högt, så kommer jag kunna nå långt. Långt in, långt upp.

Dagens ord: Intensiv.

Dagens låt: "Close to me" med The Cure.

3 kommentarer:

En helt vanlig man sa...

http://www.youtube.com/watch?v=vA1DGClMKNs&feature=related

Den här är inte dum du...

En helt vanlig man sa...

Fast den här är såklart ännu finare

http://www.youtube.com/watch?v=91KdaNNxV4w&feature=fvw

Fast den börjar man ju grina av.

Sliten Kommentar sa...

Fantastiska låtar! Det är så roligt med alldeles, alldeles ny musik. Varje kommentar med en youtubelänk är som en liten present.