tisdag 13 oktober 2009

Fuck off and...

Jag fattar inte varför jag alls bryr mig om vad andra tycker om mina livsval. Jag blir ifrågasatt och granskad av människor som inte ens är delaktiga eller inbjudna. Sluta fan upp med att titta utåt och klaga, projicera inte dina rädslor på mig. Om du en hel dag skulle orka med att titta in i dig själv och rannsaka det lika hårt? Lev ditt eget jävla liv. Om det är så galet vad jag och de mina gör så får du fan syna dig och komma fram till vad du är rädd för.

Mig äger du inte och relationen vår har aldrig känts skörare.

Jag tänker fortsätta att välja ärligheten. Om jag inte duger i dina ögon så är det faktiskt bara ditt problem.

Dagens ord: Förbannad.

Dagens låt: "Jackies strength" med Tori Amos.

2 kommentarer:

En helt vanlig man sa...

http://www.youtube.com/watch?v=Ix1aSUTzPQU

Sliten Kommentar sa...

Huvudet på spiken, pricken över i:et och verkligen grädden på moset. En måste vara karl för sin hatt.