lördag 18 juli 2009

Av lättja eller av styrka, finns det en gräns?



Kanske är det av lättja som jag använder andras ord och toner, använder mig av youtubeklipp för att slött och för sent uppdatera en blogg.

Kanske är det av den faktiskt uttalade slitenheten som jag gör det.

Kanske är det för att allt i mig är så nytt och fint och med det så självklart skrämmande som jag gör det.

Bara en, endast en har svaret inom räckhåll.

Men vem kan veta alls vad en ärlig chans är? Jag minns då jag fick låten presenterad för mig för allra första gången.

Dagens ord: Förtrolighet.

2 kommentarer:

En helt vanlig man sa...

Jo men du vet

http://www.youtube.com/watch?v=yHeseOjdgZI

Sliten Kommentar sa...

Åh, den var inte igår. Lite av den här känslan satt jag nyss med i kroppen, klinkandes på gitarren. Det är inte lätt och kanske kommer allt ur en fel. Men fan att jag gör mitt bästa. Just nu kanske mest fördelaktigt irl :)